JAKOŚĆ I SATYSFAKCJA W PAKIECIE
Dbamy o Twój czas
O NAS
DOŚWIADCZENIE
Biuro Rachunkowe ZOIA prowadzone jest przez doświadczoną księgową posiadającą wykształcenie zdobyte na renomowanych szkołach wyższych, potwierdzone Certyfikatem Nr 57878/2012.
Mamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie nabyte przy prowadzeniu księgowości firm o różnej branży.
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA
Dzięki zdobytemu doświadczeniu wiemy, iż każda działalność rządzi się innymi prawami. Każda firma ma różne potrzeby oraz oczekiwania. Wychodzimy im naprzeciw i do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
KOMPETENCJA
Współpracujemy z firmami o szerokim przekroju branżowym i formie prowadzenia działalności, od osób fizycznych poprzez małe jednoosobowe działalności gospodarcze, do większych spółek. Odnajdujemy się w gąszczu ciągle zmieniających się przepisów. Podnosimy naszą wiedzę i poszerzamy kompetencje w tym zakresie. Dzięki temu nasi klienci mogą być pewni, że ich dokumenty są księgowane prawidłowo.
ZMNIEJSZENIE BIUROKRACJI
Celem naszego biura jest przede wszystkim odciążenie firm ze wszelkich obowiązków księgowych. Dzięki współpracy z naszą firmą oszczędzają Państwo przede wszystkim czas, który można poświęcić na rozwój firmy lub pozyskanie nowych klientów.
INNOWACYJNOŚĆ
Nasze usługi świadczymy z wykorzystaniem najnowocześniejszych i wielofunkcyjnych programów komputerowych. Usługi wykonujemy zgodnie z wymogami Ustawy o Rachunkowości, Rozporządzeń Ministra Finansów oraz innych przepisów finansowych. Przyjmujemy również wszelkie dokumenty klientów drogą elektroniczną. Powoduje to, że współpraca z nami może być dla Państwa bezproblemowa i praktycznie bezobsługowa.
PEWNOŚĆ
Gwarantujemy rzetelność i terminowość świadczonych przez nas usług. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Jako Biuro Rachunkowe ponosimy całkowitą odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas księgowości. Dzięki temu mogą Państwo czuć spokój i komfort.
OFERTA
NASZA FIRMA OFERUJE PROWADZENIE:
KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych ♦ sporządzanie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego ♦ prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji ♦ prowadzenie ewidencji wyposażenia ♦ prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT ♦ sporządzanie i wysyłanie wszystkich deklaracji rozliczeniowych
RYCZAŁTU EWIDENCJONOWANEGO
prowadzenie ewidencji przychodu ♦ naliczanie podatku, sporządzanie rozliczeń rocznych ♦ prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych ♦ prowadzenie ewidencji wyposażenia ♦ prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT ♦ sporządzanie i wysyłanie wszystkich deklaracji rozliczeniowych
EWIDENCJI VAT
EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA
KADR, PŁAC I ROZLICZEŃ ZUS
sporządzanie umowy o pracę, zlecenia, dzieła – na podstawie uzyskanych informacji ♦ sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilnoprawnych ♦ prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej pracowników i zleceniobiorców ♦ prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników ♦ prowadzenie kartoteki pracowników wraz z niezbędną dokumentacją ♦ prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacji zwolnień od pracy ♦ prowadzenie ewidencji świadczeń socjalnych ♦ prowadzenie ewidencji świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego ♦ sporządzanie wymaganych prawem deklaracji do list płac ♦ sporządzanie zeznań rocznych pracowników wynikających z obowiązków pracodawcy ♦ sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników
Zajmujemy się każdym aspektem prowadzenia działalności. Od składania deklaracji podatkowych, poprzez pisanie wniosków oraz podań do urzędów. Będąc pełnomocnikami, reprezentujemy Państwa przed władzami państwowymi, urzędami, organami administracji publicznej, sądami, podmiotami gospodarczymi oraz osobami fizycznymi. Przygotowujemy wszystkie dokumenty do banków. Pomagamy w rozwiązaniu problemów między naszymi Klientami, a ich kontrahentami. Dopełniamy wszelkich formalności, nie angażując Państwa cennego czasu. Przyjmujemy również wszelkie dokumenty klientów drogą elektroniczną. Powoduje to, że współpraca z nami może być dla Państwa bezproblemowa i praktycznie bezobsługowa.
Rozszerzone godziny pracy ( do godz. 18 ), oraz liczne formy kontaktu dają Państwu bezgraniczny dostęp do naszej wiedzy. W ofercie jest także możliwy dojazd do klienta dwa razy w miesiącu w celu odbioru dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji drogą mailową, bądź telefoniczną. Państwa decyzja dotycząca współpracy z nami sprawia, że oszczędzają Państwo zarówno czas jak i pieniądze. Wzrasta dzięki temu efektywność Państwa przedsiębiorstwa.
Wszystkie profity wynikające z korzystania z naszych usług oferujemy w konkurencyjnych cenach.
Nasi klienci są zawsze traktowani indywidualnie. Dla każdego ustalamy odpowiedni zakres świadczonych usług i tak dobieramy ich koszt, żeby obie strony były usatysfakcjonowane. Negocjujemy wyłącznie o Państwa firmie – bez porównywania, bez sztywnych cenników i kategorii – biorąc pod uwagę jej formę prawną, rodzaj prowadzonej działalności oraz uśrednioną ilość dokumentów księgowych w każdym okresie rozliczeniowym. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje, chętnie porozmawiamy o tym, co będzie dla Państwa najlepsze.
CENNIK I PROMOCJE
Ceny naszych usług ustalane są indywidualnie. Zależą od wielu czynników:
- Ilości dokumentów - Ilości zatrudnionych pracowników - Rodzaju prowadzonej działalności firmy
Podane poniżej przykładowe ceny zawierają kompleksową obsługę:
- RYCZAŁT od 110 złotych netto - PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW od 130 złotych netto - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRACOWNIKA od 25 złotych netto (do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT) - Wypełnianie zeznań rocznych osób indywidualnych od 30 zł
ROZPOCZNIJ Z NAMI
Dla nowych klientów którzy znaleźli nas przez internet i chcą rozpocząć współpracę właśnie z nami mamy specjalną ofertę – oferujemy pierwszy miesiąc prowadzenia księgowości zupełnie za darmo. Począwszy od pomocy w załatwieniu wszelkich formalności związanych z rozpoczęciem działalności.
ZMIEŃ KSIĘGOWEGO
Jeśli zdecydują się Państwo na naszą ofertę przy zmianie księgowego, w ramach podziękowania udzielimy Państwu 50% rabatu od ustalonej z Państwem ceny na pierwszy miesiąc prowadzenia księgowości.
POLEĆ NAS SWOIM ZNAJOMYM
Kiedy polecicie Państwo nasze usługi znajomemu, a on zdecyduje się na współpracę z naszym biurem, w zamian otrzymacie jednorazowy rabat.